تور مجازی بهترین و مدرن ترین ابزار تبلیغاتی در فضای مجازی

حدود 3 إلی 4 سال قبل بود که بعد از بررسی پیام­ها، پیج­های دیگر همکاران را هم جستجو کردم. عکس زیبایی توجه­ ام را به خود جلب کرد. از یک میدان دید 360 درجه فضا قابل مشاهده بود. به طوری که خودم را غوطه­ ور در تصویر می­دیدم. این نوع عکس­برداری مکمل کاملی برای فضای مجازی بود و این امکان را به بیننده می داد که خود را در تصویر مجسّم کند. عکس­های زیبایی از املاک و باغها و موقعیت­های گوناگونی که با تماشای آن خود را در آن محیط تصور می کردم. با دنیای مدرن و تکنولوژی های امروزی این سبک عکاسی ، هارمونی محبوبی میان عوام پیدا می­ کرد.

سرگرمی شیرین آن روز من تماشای این عکس­ها بود که می توانست در بسیاری از موارد کارگشای من و دوستان باشد. برای افرادی که در فیسبوک و یوتیوب تصویر و ویدئو یا برنامه های رایانه ای به اشتراک می گذاشتند ایده نابی بود. البته علاوه بر جنبه تفریحی می ­توانست جنبه تبلیغاتی مؤثری در زمینه کاری حرفه های مختلف باشد. این پیشنهاد برای دوست خوبم دکترعلیرضا روشن وکیل پایه یک دادگستری و جناب دکتر قهرمانی متخصص پوست و زیبایی  که هر دو به هموطنان عزیز شیرازی خدمت می­ کنند، مورد استقبال قرار گرفت. و بدین ترتیب عکس­های کاری این دو عزیز در قالب 360درجه گرفته شد که هم ­اکنون در وب سایت panoone.ir قابل مشاهده است.

لذت تاثیر تصاویر پانوراما و استفاده از آنها بعنوان مدرنترین تبلیغ در فضای مجازی ، آنقدر مشهود است که براحتی مشاهده می کنید که کمپانی گوگل چطور آنها را در مجاورت دید کاربران خود قرار میدهد.

————————- دکتر شبنم بابانظری

پاسخ خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 پاسخ برای این پست

  1. پر انرژی ادامه بدید هر روز بهتر از دیروز هستید