کاربرد تور مجازی(VR) در نمایشگاه های بین المللی و ساخت نمایشگاه مجازی

شرکت ها و موسسات مختلف با ایجاد غرفه هایی زیبا و با هدف معرفی محصولات و خدمات خود ، گرفتن نمایندگی فروش در استانهای مختلف،ثبت مشتریان جدید در باشگاه مشتریان و ده ها هدف دیگر در این نمایشگاه ها حضور پیدا می کنند.ولی محدودیت هایی همچون مسافت نمایشگاه تا شهر ها و استانهای دیگر،محدودیت های جوی نامناسب در زمان شروع نمایشگاه و بازه ی زمانی کوتاه (3 الی 5 روز) باعث می شود تا سیل عظیمی از بازدیدکنندگان نتوانند در محل نمایشگاه حضور پیدا کنند و فرصت بازدید از نمایشگاه را از دست بدهند.

استودیو پانووان با حضور در این نمایشگاه ها گامی موثر در ثبت واقعیت مجازی(VR) نمایشگاه برداشته ، و با ایجاد نمایشگاه مجازی شرکت های مختلف تمام محدودیت های ممکن را برای بازدید از نمایشگاه (غرفه) شما را به حداقل ممکن رسانده است.

شما با ایجاد نمایشگاه مجازی از غرفه خود اثر زیبا و خارق العاده ای را از آن بجا گذاشته و با انتشار آن در فضای مجازی با کمک استودیو پانووان امکان بازدید از نمایشگاه خود را برای مشتریان بالقوه و بالفعل چه در ایران و چه در جهان فراهم می کنید.

با توجه به هدف نمایشگاه های بین المللی که توسعه و ارتقای کمی و کیفی صنایع مختلف و مؤثر در رونق اقتصادی و فرهنگی کشوراست؛ استودیو پانوان در برنامه ریزی های اخیر خود با علم به این موضوع ، بازدید از غرفه های آن­جا  را در دستور کار خود قرار داد.

نمایشگاه بین المللی فارس در فضایی بالغ بر 760هزار متر مربع در شمال غرب شیراز واقع شده است. سالن های حافظ، سرو، نرگس، بهار و ملاصدرا مکانهایی هستند که شرکت­های مختلف محصولات و صنایع گوناگون خود را ارائه می­دهند.

بر همین اساس تیم مجرب و کاردان استودیو پانووان برای طراحی و ساخت نمایشگاه مجازی  با استفاده از تکنولوژی مدرن VR تصمیم به بازدید از نمایشگاه تخصصی صنعت آشپزی، رستوران، فست فود و کترینگ، کافی شاپ و آشپزخانه های صنعتی و صانیع وابسته در تاریخ 18 لغایت 21مرداد ماه سال جاری گرفت.

که در ادامه گفتار، نمایشگاه مجازی برخی از غرفه ها و معرفی مکتوب آن­ها آمده است.

لاویا

در حیاط نمایشگاه، ابتدای ورودی سالن بهار، گروه  برگزاری نمایشگاه لاویا مکانی را برای معرفی محصولات خود اختصاص داده بودند که ضمن آشنا شدن با فرآورده­ها، ایده جالبی برای اجرای مسابقات آشپزی و نقاشی کودکان طراحی کرده بودند.

ورودی سالن بهار بعد از پیمودن چند پله و عبور از مفرش قرمز رنگ، سمت راست تالار،  تابلو برگرهای لاویا در قابهای زرد رنگ خود نمایی می کرد.

نیم دوری در اطراف غرفه لاویا چرخیدیم و بعد ازمعارفه با کادر محترم جهت بازدید و پذیرایی از فراورده های لاویا وارد لاین شدیم.لاویا اولین برندی بود که با ما در راه اندازی نمایشگاه مجازی با آنها به توافق رسیدیم و شما با مراجعه به لینک زیر میتوانید از غرفه لاویا بازدید داشته باشید.

نمایشگاه مجازی لاویا

پاشا کاپ

قبل از لاویا طراحی آرام بخشی از رنگ­های سفید و زرد فروشگاه جعبه سازی پاشاکاپ، نظرمان را جلب کرد. خلاقیت و نوآوری محصولات به گونه­ای بود که هنر دست ایرانی را به وضوح به نمایش می­گذاشت.

رده بندی غرفه و هماهنگی چیدمان، قدم زدن را دلچسب وخوشایند می­کرد. انواع لیوان، جعبه های کادویی و غذایی نمونه های زیبایی از محصولات پاشاکاپ بود. و پس از لاویا نمایشگاه مجازی پاشا کاپ را راه اندازی کردیم و با استفاده از لینک زیر می توانید از آن بازدید کنید.

نمایشگاه مجازی پاشا پک

فروشگاه مهستان

بعد از گذشتن از مفرش قرمز رنگ سالن نرگس، سمت چپ تالار، فروشگاه مهستان بود. هیبت­های با شکوه یخچال­های کینو در اطراف غرفه، این فروشگاه را میان غرفه های دیگر متمایزمی­کرد. نیم چرخی زدیم و از ورودی داخل شدیم. اجناس فروشگاه دیواره ای میان غرفه بودند که لاین بازدید را سه قسمت کرده بود. تجهیزات آشپز­خانه­ ای فراوانی به چشم می­خورد که به تماشاگر امکان بررسی کیفیت کالا را می­داد.

با توافقی که با مدیریت محترم آقای بذرافشان داشتیم میخواهیم نمایشگاه مجازی مهستان را به فروشگاه تبدیل کرده و امکان ثبت سفارش و خرید را برای مشتریان این مجموعه فراهم کنیم.

نمایشگاه مجازی گروه صنعتی مهستان

دکتر شبنم بابانظری

پاسخ خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *