تور مجازی باغ و رستوران گردشگری شاندیز مرشد

باغ و رستوران شاندیز مرشد

باغ و رستوران گردشگری شاندیز مرشد یکی از زیباترین مجموعه های گردشگری در شیراز است که در منطقه تفریحی و گردشگری دشت ارژن قرار دارد.

این باغ و رستوران از چندین لاین مختلف تشکیل شده که هر لاین حال و هوای خاصی را به میهمانان داده و تنها رستورانی است که  دریاچه طبیعی با امکان قایق سواری دارد.

لاین آلاچیق ها و لمکده های فوقانی این رستوران اولین لاینی است که بمحض ورود به این باغ سمت راست مشاهده می کنید . که با سبک معماری کهن ایرانی (کاه و گل) تزئین شده و آرامش خاصی را به همراه داره.در این لاین نزدیک به 12 لمکده وجود داره و انتهای این لاین به آلاچیقی می رسید که بصورتی خاص و زیبا بالای سر آبشارهای این باغ قرار گرفته و منظره زیبایی داره.این لاین بخاطر ارتفاع 3 الی 4 متری، باعث تسلط میهمانان از بالا به روی آبشارها ، آبنماها و باغچه ها و چشمه آب طبیعی شده که جون میده واسه عکاسی.

لاین آلاچیق ها و لمکده های همکف این باغ یکی دیگر از لاین های زیبای این باغ است که زیبایی خاصی رو به این باغ داده.چشمه خروشان آب ، جوی آب روان روبروی لمکده ها،تخت های سنتی زیبا در کنار آبشارهای مختلف و تاب های دو نفره فلزی از جمله مواردیست که در این لاین وجود داره.

در انتهای لاین لمکده های همکف دو خروجی را مشاهده می کنیم .سمت راست، پله هایی را مشاهده می کنیم که ما را به بالای سالن سنتی این باغ راهنمایی می کند. وقتی به بالای این پله ها میرسیم فضای سبز بزرگی به همراه تخت های منحصر بفرد و آبنما های زیبا روبروی ما قرار میگیره که انتهای آن ما را به دریاچه این باغ مسلط کرده و از بالا نمای فوق العاده ای جهت ثبت لحظات خوش را به ارمغان میاره.

و خروجی دیگر پلی است که ما را از روی جوی آب روان بسمت آبشارها و حوض های پر از آب میبره.که فقط جون میده واسه عکاسی.

از کنار جوی آب روان به جلو که حرکت می کنیم به استیج موسیقی زنده می رسیم که در فضای باز باغ قرار گرفته.سمت چپ استیج کافی شاپ و محیط زیبای دیگری در کنار آبشارها را مشاهده میکنیم که در آن تخت های 8 الی 12 نفره قرار داده شده است.

سمت راست استیج موسیقی ما را به سمت دریاچه می برد و در این بین هم لاین های دیگری را مشاهده می کنیم . آلاچیق های موجود در طول مسیر رسیدن به دریاچه که در دو طرف مسیر قرار گرفته به همراه تخت های سنتی که در زیر آنها جوی آب روان است محیط را به محیطی رویایی تبدیل کرده است.زمانیکه که در این مسیر شروع به حرکت میکنیم سمت راست ورودی سالن زیبای سنتی را مشاهده می کنیم.بله سالن سنتی . در این سالن زیبا که معماری اصیل ایرانی و نورپردازی آن ما را به وجد آورده تخت ها و جایگاه های ویژه ای قرار گرفته و که در بین و زیر آن جوی آب روان، صدای زیبای شرشر آب را به ارمغان میاره.

در ادامه مسیر به لاین ساحلی این باغ میرسیم . دریاچه ای طبیعی را مشاهده میکنیم که درختان بلندی در آن قرار داره و امکان قایق سواری را برای ما فراهم میکند.

تخت ها و جایگاه های موجود و همچنین تاب های دو نفره در این لاین آنقدر زیباست که محیط رویایی فوق العاده ای را برای ما ایجاد کرده و فقط کافیه بریم و از محیط این باغ و رستوران جهت خلق لحظه های شاد و بیاد ماندنی استفاده کنیم.