تور مجازی مجموعه غذایی ، ورزشی و تفریحی شب چره صنایع

فضای باز شب چره صنایع

بازدید مجازی از مجموعه شب چره صنایع شیراز

تور مجازی شب <yoastmark class=

 

مقدمه و سابقه ی شب چره

شعبات شب چره در شیراز

معنی شب چره چیست

شب چره صنایع

چرا شب چره صنایع مجهزترین و بهترین هست

وصفی زیبا از شب چره صنایع

تور مجازی(بازدید مجازی) از شب چره صنایع

راه های ارتباطی با مجموعه شب چره صنایع

مقدمه و سابقه ی شب چره

هدف ما در این مقاله معرفی بهترین و مدرن ترین شعبه این مجموعه یعنی شب چره صنایع می باشد . شب چره نامی آشنا برای استان فارسی های عزیز هست و در ابتدا مجموعه فست فود شب چره در ابتدای خیابان شهید فقیهی (20 متری سینما سعدی) شروع بکار کرد.

این مجموعه با توجه به رعایت حقوق مصرف کنندگان هم از نظر کیفیت و هم قیمت مناسب خیلی زود جای خود را در دل مردم شیراز جا کرد و استقبال فوق العادی از این مجموعه گردید ، طوریکه آوازه شب چره کل استان فارس و حتی برخی از استانهای دیگر را در بر گرفت.

اکنون این مجموعه با داشتن بیش از 30 شعبه در شیراز و استان فارس و صدها شعبه ی دیگر در کل کشور ، در صدر مجموعه های غذایی معروف ، در حال فعالیت است.

شعبات شب چره در شیراز

شب چره پاسارگاد، شب چره پارک قوری، شب چره قصرالدشت، شب چره بیست متری، شب چره بعثت،شب چره باهنر،شب چره صدرا و …… زیباترین و مجهزترین شعبه شب چره یعنی شب چره صنایع (بلوار دکتر حسابی) از جمله شعبات این مجموعه غذایی هستند.

معنی شب چره چیست؟

در روزهای کوتاه زمستان که کشاورزان فعالیت کمتر و وقت آزاد بیشتری داشتند، اعضای خانواده با تاریک شدن هوا برای شب ­نشینی دور هم جمع می ­شدند و تا پاسی از شب در زیر کرسی داغ برای یکدیگر خاطره و داستان تعریف می ­کردند. رونق ­بخش این شب­نشینی ­ها، نُقل، آجیل، میوه­ های تازه فصل و میوه­ هایی بود که در طول سال خشک کرده بودند. به این تنقلات که هنگام شب ­نشینی و پس از صرف غذای اصلی خورده می ­شود «شب ­چَره» می گویند.

با این تعریف زیبا و با توجه به عصر مدرن حاضر که ما درآن قرار گرفتیم به این نتیجه می رسیم که:شب چره یادآور جشن سده ما ایرانیان هست و مدیران این مجموعه(علی الخصوص شب چره دکتر حسابی) با هدف ایجاد فضایی گرم و صمیمی با غذاهای سالم و با کیفیت و خوشمزه این محیط را برای ما فراهم کرده اند.

چرا شب چره صنایع مجهزترین و بهترین هست?

مجموعه ی شب چره صنایع فقط یک مجموعه فست فود یا غذایی نیست ، شب چره صنایع مجموعه ی، غذایی ، ورزشی و تفریحی است که از یک حیاط بزرگ با محیطی با صفا و زیبا،سالن لاکچری تشکیل شده از دو قسمت لژ خانوادگی و عمومی،باشگاه مدرن بیلیارد و اسنوکر و بازی جدید و  معروف شافل برد (برای اولین بار در شیراز)،و سفره خانه ای دنج و زیبا واقع در پشت بام تشکیل شده است.بگذارید شب چره صنایع را با هم از نگاهی دیگر توصیف کنیم.

وصفی زیبا از شب چره صنایع

بعد از یک هفته پر مشغله و توان فرسا با چند تن از دوستان پایان فرح بخشی را رقم زدیم . دیدن باغ پرندگان و قدم زدن میان این موجودات زیبا، حس طبیعت دوستی درونمان را روشن کرد.

نیمی از روزسپری شده بود و کم کم خورشید مسیرش را به سمت غرب تغییر می­داد که به مجتمع خلیج فارس رسیدیم. پرسه زدن میان بوتیک­های لباس و کفش رمقی در پاهایمان نگذاشته بود. بسته­ های خریداری شده را در اتومبیل گذاشته و به سمت منزل راه افتادیم.

 مشاهده تابلو قرمز رنگ شب چره

مسیر کوتاهی سپری شد که تابلو شب چره صنایع ، در بلوار دکتر حسابی نظرمان را جلب کرد. مجموعه غذایی، ورزشی و تفریحی شب چره صنایع می­توانست پایان دلپذیرآن روز باشد. جای مناسبی برای پارک ماشین انتخاب کردیم و کنار ایستادیم.

وصف حیاط(محیط باز) شب چره صنایع

حیاط شب چره صنایع با چمن مصنوعی فرش شده بود و جای جای آن با میز و صندلیهای رنگی دو، چهار و پنج نفره به چشم می­خورد و همچنین کافه زیبای شب چره صنایع که در ابتدای حیاط زیبای این مجموعه قرار داشت اشتیاق انتخاب این مجموعه را برای استراحت و خوردن غذا و سرگرمی دو چندان می کرد . دوستان جای دنجی گوشه حیاط شب چره صنایع انتخاب کرده، و نشستند.

وصف سالن پذیرش و سرو شب چره صنایع

چند پله بالا رفتم و در انتهای فرش سبز گسترده، وارد سالن شب چره صنایع شدم. سمت چپ، تابلوی صورت غذا را مشاهده کردم؛ از آن­جا که قبل از آمدن بر سر خوردن غذا به توافق رسیده بودیم، سفارش دادم و منتظر به اطراف نگریستم. از همان  میزو صندلی­های چیده شده در حیاط ، تمام سطح سالن را پوشانده بود. سمت راست، کترینگ فوق العاده تمیز و بهداشتی شب چره صنایع بود که کادر فعال و زحمت کش مجموعه مشغول تهیّه و آماده سازی سفارشات مشتریان بودند.

کمی بالاتر از پیشخوان سفارش شب چره صنایع چند وسیله بازی به صورت پارک کوچکی برای بازی بچه­ ها طراحی شده بود که کودکان تا آماده شدن غذایشان می­ توانستند سر گرم باشند. و درنهایت پله هایی که به طبقه بالا یا لژ خانوادگی شب چره صنایع منتهی می­شد قرار داشت.

وصف باشگاه مدرن شب چره صنایع

قدم زنان به حیاط برگشتم و به سمت راست حیاط  شب چره صنایع رفتم، درب دیگری را مشاهده کردم و بسمت آن رفتم ، این درب ورودی به طبقه سوم بود که باشگاه تفریحی ، ورزشی شب چره صنایع در آن قرار داشت.میزهای بیلیارد ، اسنوکر و بازی جدید شافل برد که برای اولین بار در استان فارس در مجموعه غذایی،تفریحی و ورزشی شب چره صنایع مشاهده می شد . و کافی شاپی دنج در گوشه سالن ورزشی ، که محیطی آرام  و مدرن را برای علاقه مندان به این بازیها فراهم کرده بود.

بعد از صرف غذا با دوستان به طبقه سوم  رفتیم و با بازی بیلیارد ساعات خوبی  را گذراندیم. از جناب وردی زاده برای راه اندازی این مجموعه بی­نظیر سپاسگزارم و پیشنهاد می­دهم از این مکان زیبا بازدید فرمائید.

تور مجازی(بازدید مجازی) از شب چره صنایع

ما مجموعه غذایی،ورزشی و تفریحی شب چره صنایع را در وصفی زیبا به شما معرفی کردیم.  این مجموعه برای معرفی خود از مدرنترین و قدرتمندترین ابزار تبلیغاتی در فضای مجازی که همان تور مجازی است استفاده کرده و شما با کلیک بر روی عکس زیر میتوانید از این مجموعه زیبا به صورت 360 درجه  بازدید کنید.

تور مجازی گوگل مپ 

دوستان و همراهان گرامی شما می توانید به مراجعه به لوکیشن مجموعه غذایی،ورزشی و تفریحی شب چره صنایع وارد تور مجازی گوگل مپ این مجموعه شده و از آن بازدید کنید.

 

راه های ارتباطی با مجموعه شب چره صنایع

همراه و واتس اپ: 09053557794   و  09378022559

شماره تلفن: 36358419  و 36358417-071

اینستاگرام: shabcharehcomplex@

آدرس  : بلوار صنایع(دکتر حسابی)،نبش کوچه 12،

دکتر شبنم بابانظری