نمایشگاه مجازی گروه صنعتی بزرگ مهستان

نمایشگاه مجازی گروه صنعتی مهستان

آشنایی با مدیر محترم گروه صنعتی مهستان ، مهندس بذرافشان

محصولات گروه صنعتی مهستان

ادامه کار با گروه صنعتی مهستان

گردش مجازی در نمایشگاه گروه صنعتی مهستان

 

آشنایی با مدیریت محترم ، مهندس بذرافشان

گروه صنعتی مهستان و شرکت در اولین نمایشگاه تخصصی صنعت آشپزی، رستوران، فست فود و کترینگ، کافی شاپ و آشپزخانه های صنعتی و صانیع وابسته ، که در مکان نمایشگاه های بین المللی فارس(شیراز) برگزار شد.

قبل از آن در حال مذاکره با مجموعه ی برگرهای تخصصی لاویا بودیم و زمانیکه مطلع شدیم که نمایشگاهی با عنوان جدید ذکر شده در بالا میخواد برگزار بشه ، برنامه ریزی کردیم که در آن نمایشگاه حاضر شویم.

سالن نرگس نمایشگاه ، مختص کارخانجات و گروه های صنعتی مختلف در زمینه آشپزخانه های صنعتی ، و لوازم مورد نیاز جهت راه اندازی یک مجموعه غذایی بود.

بمحض ورود به سالن نرگس ، غرفه ی بزرگی را مشاهده کردیم ، که با دیزاینی متفاوت و زیبا خود نمایی میکرد. و در اینجا بود که با مدیریت گروه صنعتی مهستان آشنا شدیم و شرح ماجرا را برای راه اندازی نمایشگاه مجازی مهستان توضیح دادیم.

توافق بر سر راه اندازی نمایشگاه مجازی صورت پذیرفت و کار را شروع کردیم.

محصولات گروه صنعتی بزرگ مهستان

گروه صنعتی مهستان ، در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه های صنعتی ، رستوران ، کافی شاپ و فست فود ، کار کرده و نماینده انحصاری محصولات کینو (انواع یخچال های فروشگاهی ، صنعتی و دارویی) می باشد.

فروشگاه گروه صنعتی مهستان در شیراز ، بلوار بوستان ، جنب کلانتری بوستان و قرار داشته و در کلیه مراکز استانها دارای نماینده می باشد.

ادامه کار و پیاده سازی ایده های دیگر

عکاسی پانوراما (360 درجه) غرفه گروه صنعتی مهستان انجام ، و تور مجازی آن توسط استودیو پانووان طراحی و ساخته شد.ما درکنار مهندس بذرافشان ایده ها و امکاناتی که یک تور مجازی می تواند داشته باشد را معرفی کردیم و قرار بر این شد که کاربری تور مجازی را به سمت طراحی یک فروشگاه مجازی سوق دهیم.

ابتدا یخچالهای کینو را شناسنامه دار کرده و این امکان را فراهم کردیم که ، زمانیکه مشتری در حال گردش در نمایشگاه گروه صنعتی مهستان است ، با کلیک بر روی هر یک از یخچال های موجود در نمایشگاه ، اطلاعات و مشخصات فنی آن محصول را مشاهده کرده و بعد از آن بتواند اطلاعات تماس مشاورین این گروه را مشاهده کرده و خرید خود را نهایی کند.

این مورد هم انجام شد و اکنون شما میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر ، وارد نمایشگاه مجازی گروه صنعتی مهستان شده و زمانیکه به لاین یخچالهای کینو میرسید با کلیک بر روی علامتها یا هات اسپات های راهنما ، روند ذکر شده در بالا را اجرا کنید.

گردش مجازی در نمایشگاه گروه صنعتی مهستان

 

در نهایت تصمیم بر آن شد که تمامی محصولات موجود در نمایشگاه گروه صنعتی مهستان را شناسنامه دار کرده و اطلاعات هر محصول را در آن جای دهیم.

 

نمایشگاه مجازی گروه صنعتی مهستان
مهستان